Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Domalowali doły do znanych portretów. Podoba wam się taki efekt? [ZDJĘCIA]

red
Domalowali doły do znanych portretów. Podoba wam się taki efekt? [ZDJĘCIA]
Domalowali doły do znanych portretów. Podoba wam się taki efekt? [ZDJĘCIA] Ogilvy Chicago / us.kiwicare.com
Festiwal Cannes Lions 2017, na którym nagradzane są agencje z branży PR i reklamowej, już za nami. W tym roku wielkim zwycięzcą została agencja Ogilvy Chicago, która stworzyła kampanię reklamową dla marki Kiwi zajmującej się pielęgnacją obuwia. W kategorii Print and Publishing zdobyła dwie nagrody - brązowego i złotego Lwa. Kampania pod nazwą "Portraits Completed" polegała na domalowaniu do słynnych portretów... ich dołu. Chodziło oczywiście o pokazanie butów. Efekty możecie zobaczyć w naszej galerii.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto