Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Inscenizacja bitwy pod Grunwaldem hitem turystycznym

Robert Orzechowski
Inscenizacja bitwy pod Grunwaldem
Inscenizacja bitwy pod Grunwaldem warmia.mazury.pl
Polska Organizacja Turystyczna na podstawie badań, analiz i opinii regionalnych organizacji turystycznych wytypowała atrakcje z każdego województwa, które ze względu na największy potencjał przyciągania ruchu turystycznego można traktować jako flagowe.

Ze wszystkich atrakcji turystycznych wybrano po pięć z każdego regionu, które były zamieszczane w sondzie Narodowego Portalu Turystycznego w 16 edycjach regionalnych. W sondzie finałowej internauci mogli oddawać głos na atrakcje, które zajęły pierwsze miejsca w poszczególnych województwach.

Najwięcej głosów wśród internautów zdobyła inscenizacja bitwy pod Grunwaldem, która corocznie w połowie lipca odbywa się na Polach Grunwaldzkich (głosowało na nią 27,3% głosów). Kolejne miejsce zajmowały Muzeum Wsi Kieleckiej - Park Etnograficzny w Tokarni (20,8%), Kolej Wąskotorowa Rogów-Rawa-Biała (10,2% głosów), Puszcza Białowieska – UNESCO / Białowieski Park Narodowy (8,7 %) oraz Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku (8%).

W eliminacjach województwo warmińsko-mazurskie reprezentowały ponadto Wilczy Szaniec w Gierłoży, Interaktywne Muzeum Państwa Krzyżackiego w Działdowie, Kanał Elbląski oraz Zespół Wzgórza Zamkowego we Fromborku.

źródło: warmia.mazury.pl

Zobacz też. Bitwa pod Komnarowem. 96 rocznica.

źródło: Jelenia.tv/x-news

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na olsztyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto