Kampania, która ruszyła 3 sierpnia. Autorzy projektu chcą pokazać bezpańskie psy w sposób inny niż do tej pory.
- "Po psu ta moda" – to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji - mówi pomysłodawca akcji Paweł Cichoń. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym modelki Vogue’a.
Ta galeria należy do serwisu Hallo - rozrywkowej części portali naszemiasto.pl. Kliknij i sprawdź!Pomysłodawcom akcji zależy również na tym, aby ludzie podejmowali decyzje o adopcji zwierzaków świadomie.
- Zwierzak to nie zabawka, która po miesiącu może nam się znudzić – to odpowiedzialność, zaangażowanie i serce, które musimy włożyć w opiekę nad nim – dodaje Cichoń.
W ramach akcji wykonanych zostanie w sumie ponad 20 sesji zdjęciowych, które zostaną wykonane na wzór okładek prestiżowych magazynów. Na okładkach pozują psy ze schronisk i domów tymczasowych.
Więcej o akcji przeczytacie na stronie organizatora akcji
Zobacz też: Poskramiają falę jak zawodowcy. Surfingowe psie zawody w Kalifornii
Źródło: CNN Newsource/x-news
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?