Szczucie cycem to strona na facebooku, która pokazuje, jak nagi biust sprzedaje... wszystko: od blachodachówek i kostki brukowej po samochody, produkty spożywcze i... ubojnię drobiu.

Seks w reklamie, nagość i erotyka to najprostsze - i jak się okazuje - najskuteczniejsze metody sprzedaży. Bo przecież nikt nie wyobraża sobie drogiego auta bez stojącej obok seksownej hostessy.

Jednak "szczucie cycem" zeszło już nawet poniżej poziomu żenady, o jakimkolwiek (nawet najgorszym) smaku nie wspominając. Szczuciu cycem w reklamie mówimy stanowcze nie! I chcemy to podkreślić - tak nie należy reklamować swoich produktów.

Obejrzyj także materiał wideo


- Młody target jest bardzo wymagający - ocenia Karolina Sąpolińska-Woźniak, szefowa sekcji sprzedaży kanałów tematycznych Premium TV. Warszawska konferencja "Identify Youth" podsumowała trzecią odsłonę cyklicznych badań nad młodymi odbiorcami przekazów reklamowych.

- Tak naprawdę chodzi o to, by wykorzystać siłę globalnej marki do wciągnięcia marki partnera w ten naturalny świat "millenialsów" - tłumaczy Monika Wysocka, dyrektorka zespołu Brand Solutions Viacom.

Jak podkreśla dyrektor generalny Viacom Polska Dariusz Janczewski, kluczem do sukcesu jest przewidzenie, jaka tematyka porusza młodych ludzi i co skłania ich do dyskusji. Dzięki temu można ich zainteresować reklamowanymi produktami. - Znajomość tego typu faktów jest naprawdę niezbędna dla każdego z twórców kontentu - przekonuje Janczewski.


Hallo

Komentarze (0)

Aby się wypowiedzieć musisz być zalogowany!


Zaloguj się Zarejestruj się

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!