Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dwunasta edycja Podaruj Dzieciom Słońce

Redakcja
W trwającej od 1 września do 24 grudnia 2010 r. dwunastej edycji akcji Podaruj Dzieciom Słońce, współorganizowanej przez Fundację POLSAT oraz firmę Procter & Gamble, zebrano imponującą kwotę prawie 6,3 miliona złotych. Kwota ta jest częścią zysku ze sprzedaży produktów marek Vizir, Pampers, blend-a-med, Gilette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Naturella, Always, Ambi-Pur i Wella należących do Procter & Gamble. Zebrane fundusze zostaną przekazane w całości na pomoc najbardziej potrzebującym podopiecznym Fundacji POLSAT.

Warszawa, 14 marca 2011 r. – Fundacja POLSAT oraz firma Procter & Gamble podsumowały dwunastą edycję akcji Podaruj Dzieciom Słońce, największego i najstarszego programu marketingu społecznie zaangażowanego w Polsce. Zebrana w tej edycji kwota wyniosła 6 mln 288 tys. złotych, co pozwoli na pomoc około 2000 chorych dzieci w całej Polsce! W ramach dwunastu dotychczasowych edycji akcji na pomoc dzieciom zebrano łącznie około 58 mln złotych. Tak, jak w latach ubiegłych, fundusz uzyskane w ramach akcji Podaruj Dzieciom Słońce, zostaną przekazane Fundacji POLSAT na pomoc medyczną dla najbardziej potrzebujących chorych dzieci.

Dwunastej edycji Podaruj Dzieciom Słońce towarzyszyły działania zorganizowane
przy wsparciu Harcerskiej Szkoły Ratownictwa przy Związku Harcerstwa Polskiego, która
w hipermarketach sieci Tesco w 15 polskich miastach zrealizowała cykl warsztatów
z zakresu podstaw udzielania pierwszej pomocy medycznej. W szkoleniach skierowanych przede wszystkim do dzieci i młodzieży, wzięło udział ok. 16 500 osób.

Zaangażowanie w akcję w 2010 r. było ogromne. Wsparcie konsumentów pozwoli
sfinansować leczenie i rehabilitację setek potrzebujących pomocy dzieci. Jesteśmy niezwykle szczęśliwi i dumni, że coraz więcej osób uczestniczy w akcji i identyfikuje się
z ideą niesienia pomocy dzieciom – powiedziała Małgorzata Żak, Prezes Fundacji POLSAT.

Fundacja POLSAT od 14 lat pomaga chorym dzieciom we wszystkich regionach Polski: wspiera leczenie i rehabilitację dzieci, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej, oferując im pomoc w dostępie do specjalistycznych procedur medycznych.

Ogromne, płynące z głębi serca zaangażowanie naszych konsumentów w akcję Podaruj Dzieciom Słońce dało imponujący wynik finansowy – powiedziała Małgorzata Mejer, rzecznik prasowy firmy Procter & Gamble, współorganizatora akcji. Dziękujemy wszystkim, którzy wybierali produkty oznaczone żółtym słoneczkiem i tak jak w poprzednich latach, wykazali się ogromną empatią i zrozumieniem potrzeb dzieci, czego efektem jest suma 6,3 mln złotych. Kwota ta zostanie przeznaczona na pomoc medyczną dla najbardziej potrzebujących – chorych dzieci – dodała Małgorzata Mejer.

Jak można było pomóc? Cel akcji był wspierany dzięki zakupom produktów marek Vizir, Pampers, blend-a-med, Gilette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V,
Head & Shoulders, Naturella, Always, Ambi-Pur i Wella, dokonanym w okresie od 1 września do 24 grudnia 2010. Część zysku ze sprzedaży tych produktów była przekazywana na konto Fundacji POLSAT. Decyzje o przekazaniu zebranych kwot na specjalistyczną pomoc dla konkretnych dzieci podejmuje Fundacja POLSAT w oparciu o opinie ekspertów medycznych.

Z akcją Podaruj Dzieciom Słońce chcemy docierać do coraz szerszej grupy konsumentów – nie tylko poprzez obecność na półce sklepowej, komunikaty w prasie i telewizji czy bilboardy, ale także za pośrednictwem internetu. Cenimy sobie także współpracę ze Związkiem Harcerstwa Polskiego, dzięki której jeszcze więcej Polaków zapoznało się z misją akcji Podaruj Dzieciom Słońce – podsumowała Małgorzata Mejer.

O akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”
Akcja „Podaruj Dzieciom Słońce”, współorganizowana przez firmę Procter & Gamble oraz Fundację POLSAT, odbyła się już po raz dwunasty. Co roku, w ramach tej akcji zbierane są fundusze na pomoc dzieciom, które wymagają specjalistycznego i długotrwałego leczenia, a rodziców nie stać na kosztowną terapię. Każdy może wesprzeć akcję, kupując produkty oznaczone na półkach dobrze znanym symbolem - żółtym słoneczkiem.

Dwanaście edycji akcji „Podaruj Dzieciom Słońce” pozwoliło dotąd zebrać około 58 milionów złotych. Za tę sumę zakupiono m. in. nowoczesną aparaturę medyczną do diagnostyki chorób nowotworowych u dzieci, sprzęt ratujący życie i zdrowie wcześniaków oraz dzieci poszkodowanych w wypadkach. Pomoc otrzymały także dzieci niewidome i niedowidzące, które skorzystały z dofinansowania na zakup sprzętu rehabilitacyjnego
oraz specjalistycznych pomocy dydaktycznych. Za zebrane środki utworzono m.in. Dziecięce Centrum Oparzeniowe przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie oraz wsparto rozbudowę Oddziału Hematologicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Lublinie. W tym roku, podobnie jak w ubiegłym, wsparcie otrzymają dzieci z całej Polski – podopieczni Fundacji POLSAT.

Źródło: Informacja prasowa

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na olsztyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto