Nasza współpraca z Polska Akcja Humanitarna w ramach programu „Pajacyk” trwa już prawie 11 lat.
Stad wsparcie BP dla pomysłu wydania książki, z której dochód zostanie przekazany na dożywianie
dzieci – mówi Dorota Adamska, PR Manager BP Europa SE, oddział w Polsce.
– Książka „Gotuj z sercem” w niebagatelny sposób wspiera nasz program dożywiania
dzieci. Zawiera przepisy koneserów i restauratorów, zachęca czytelników do
przygotowywania pysznych potraw, a jednocześnie daje możliwość niesienia pomocy
najbardziej potrzebującym jej dzieciom. Polska Akcja Humanitarna od 1995 roku dożywia
dzieci w ramach programu „Pajacyk”. Od 2000 roku jednym z naszych strategicznych
partnerów w tym programie jest firma BP. Dzięki wsparciu finansowemu BP i jej klientów
„Pajacyk” umożliwił dzieciom zjedzenie 1 196 964 ciepłych obiadów. Bardzo liczę na to, że dzięki
zaangażowaniu się firmy BP w dystrybucje książki „Gotuj z sercem” liczba oferowanych przez „Pajacyka”
posiłków będzie stale wzrastać – Janina Ochojska, szefowa PAH.
W czerwcu 2000 r. BP uruchomiła program BP partnerclub – przy okazji tankowania, mycia samochodu w
BP Car Wash, zakupu butli gazowej czy korzystania z kawiarenki Wild Bean Cafe klienci zbierali punkty,
które mogli potem wymieniać na atrakcyjne prezenty. Mogli też przekazywać je na „Pajacyka”. – I robili to
bardzo chętnie – mówi Adamska. – BP partnerclub był pierwszym programem lojalnościowym na polskim
rynku, który zawierał element charytatywny i dawał klientom możliwość wsparcia programu społecznego,
w tym przypadku „Pajacyka”.
Od września 2009 r. klienci BP mogą zbierać punkty w ramach multipartnerskiego programu bonusowego
PAYBACK i podobnie jak poprzednio przekazać je na nagrody z katalogu lub na Pajacyka. Jeden obiad
dla dziecka to zaledwie 140 punktów PAYBACK.
W ksiażce „Gotuj z sercem” znajduje się 66 sekretów i przepisów kulinarnych szefów kuchni z
najlepszych restauracji w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu, przepisy Janiny
Ochojskiej, szefowej PAH oraz Jerzego Pasikowskiego, prezesa Fundacji Klubu Szefów Kuchni.
– „Gotuj z sercem” działa w oparciu o mechanizm marketingu zaangażowanego społecznie. Każda
osoba, nabywając ksiażkę, wspiera ważny cel, jakim jest dożywianie dzieci – mówi Anna Łuszcz, z firmy
just causa, pomysłodawcy i koordynatora projektu. – O tym, że ten mechanizm się sprawdza, najlepiej
świadczy fakt, iż już w pierwszym miesiącu z dochodów ze sprzedaży udało się ufundować 15 695
posiłków – dodaje.
Źródło: Informacja prasowa
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?