Przez prawie dwa miesiące trwania konkursu przewoźnik rozda ponad 3600 biletów - jeden za każdy dzień działalności Spółki. Przez siedem dni w tygodniu, codziennie nagrodzonych zostanie 31 osób, które prawidłowo odpowiedzą na pytanie związane z działalnością PKP Intercity. Każdy zwycięzca otrzyma w nagrodę podwójny voucher na przejazd pociągami kategorii Express InterCity (EIC) oraz Express (EX) na dowolnej, krajowej trasie.
W jubileuszowej zabawie będzie mógł wziąć udział każdy, kto dołączy do grona fanów profilu „Pociąg do miejsc” (klikając przycisk „Lubię to!”), znajdującego się na portalu społecznościowym Facebook. Będzie to jedna z największych akcji promujących podróżowanie koleją nie tylko
w historii PKP Intercity, ale i całego rynku przewozów kolejowych.
„Konkursem chcemy zachęcić wszystkich do podróżowania naszymi pociągami, zaznajomić
z ofertą PKP Intercity, a także pokazać, jak wiele ciekawych miejsc można odwiedzić w Polsce.” – mówi Małgorzata Sitkowska, Rzecznik Prasowy PKP IC.
Akcja rozdawania darmowych biletów jest częścią urodzinowej kampanii wizerunkowej przewoźnika, która obejmie zarówno prasę, internet, radio jak i outdoor.
„Pociąg do miejsc” to oficjalny profil marek Express InterCity i Exspress. Skupia on miłośników podróżowania - szczególnie pociągami.
Źródło: Informacja prasowa
Weź udział w akcji Chcemy Taniego Paliwa - podpisz petycję do rządu
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?