Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Konkurs Tesco dla Szkół – "Talent do niemarnowania"

Redakcja
Konkurs Tesco dla Szkół – "Talent do niemarnowania"
Konkurs Tesco dla Szkół – "Talent do niemarnowania"
Ostatni dzwonek dla uczniów z województwa warmińsko-mazurskiego na udział w konkursie Tesco dla Szkół – „Talent do niemarnowania”

Jeszcze tylko do 8 listopada szkoły mogą zgłaszać się do konkursu Tesco dla Szkół – „Talent do niemarnowania” i walczyć o jedną z 10 pracowni multimedialnych oraz wyposażenie szkolnej sali kinowej. 11. edycja programu Tesco dla Szkół koncentruje się na problemie marnowania żywności, a jego partnerem merytorycznym jest Federacja Polskich Banków Żywności. Już prawie 20 placówek z województwa warmińsko-mazurskiego zgłosiło się do udziału w konkursie i przygotowuje prace konkursowe. Czy Wasza najbliższa szkoła dołączyła do zabawy i ma szansę na wygraną?

Uczestnicy konkursu będą poznawać sposoby na niemarnowanie jedzenia i rywalizować o cenne nagrody w emocjonującym konkursie filmowym, wśród jurorów którego znajdą się m.in. wykładowcy profesjonalnej szkoły filmowej Wajda School oraz znany i ceniony krytyk kulinarny Robert Makłowicz. Tylko do 8 listopada szkoły mogą przysyłać prace konkursowe stworzone przez zespoły swoich uczniów, czyli maksymalnie dwuminutowe filmiki promujące niemarnowanie żywności. Czas ucieka!

Praca nad filmem konkursowym to także szansa na rozwijanie talentów uczniów poprzez niestandardową pracę projektową, integrację oraz promocję szkoły oraz regionu. – Ciekawa forma realizacji, coś nowatorskiego, twórczego i pobudzającego kreatywność uczniów. Okazało się, że dla młodych ludzi jest to wspaniała zabawa i przyjemna praca. Uczniowie chętnie układali scenariusze, byli reżyserami i scenografami, wykonywali dekoracje, grali z pasją w swoich filmach. – mówi Alicja Zalewska, dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 w Lidzbarku Warmińskim, która znalazła się wśród laureatów konkursu Tesco dla szkół już dwukrotnie.

Zwycięzcy otrzymają wartościowe nagrody, m.in. 10 nowoczesnych pracowni multimedialnych dla swoich szkół, a na uczniów i nauczycieli czekać będą setki nagród indywidualnych. Dodatkowo zespół, który zdobędzie największą liczbę głosów w całym województwie warmińsko-mazurskim, otrzyma wyposażenie nowoczesnej szkolnej sali kinowej.

– Najbardziej motywujące do wzięcia udziału w konkursie były atrakcyjne, nowoczesne nagrody, przyznawane nie tylko dla szkoły, ale i dla poszczególnych członków zespołu. Sposób głosowania przez Internet zmobilizował uczniów, nauczycieli, pracowników szkoły, rodziny i mieszkańców miasta do oddawania głosów, ale też zmusił dzieci do szukania różnych sposobów rozpowszechniania swych działań wśród społeczności lokalnej. – zdradza sekret ponownego zwycięstwa dyrektor Alicja Zalewska z SP nr 3 w Lidzbarku Warmińskim. Udział w Tesco dla Szkół jest dla wielu placówek doskonałą okazją do wypromowania się na forum lokalnym i ogólnopolskim oraz do zmobilizowania swojej społeczności do wsparcia szkoły. Co piąta szkoła biorąca udział w poprzedniej edycji Tesco dla Szkół zaangażowała do pomocy całą społeczność lokalną: od rodziców i sąsiadów, przez władze, po miejscowe firmy i organizacje.

Jak można zobaczyć na interaktywnej mapie konkursu na http://www.tescodlaszkol.pl/mapa-szkol, udział w nim zadeklarowało już wiele warmińsko-mazurskich szkół. Która z nich okaże się najlepsza w województwie, a które powtórzą sukcesy placówki z Lidzbarka Warmińskiego i staną na podium? Zapraszamy chętnych do śledzenia konkursu, a wszystkie aktywne szkoły podstawowe i gimnazjalne do walki o atrakcyjne nagrody!

Biuro prasowe programu Tesco dla Szkół:
Maja Głuśniewska, Garden of Words
tel.: 22 829 85 72 wew. 24,
e-mail: [email protected]

Informacje dodatkowe:

O programie Tesco dla Szkół:
Program Tesco dla Szkół to organizowany od 2002r. przez firmę Tesco Polska program z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Głównymi beneficjentami programu są szkoły podstawowe oraz gimnazjalne. W ramach programu ufundowano pracownie komputerowe i multimedialne oraz sprzęt dydaktyczno – sportowy dla 11 tysięcy polskich szkół o łącznej wartości ponad 13 milionów złotych. Program Tesco dla Szkół przez trzy lata poruszał problematykę proekologiczną, zaś jubileuszowa, 10. edycja odbywała się pod znakiem zdrowego żywienia. Dzięki corocznym konkursom Tesco dla Szkół dzieci i młodzież ze szkół podstawowych i gimnazjalnych jest aktywizowana do działania poprzez promocję postaw obywatelskich. W ubiegłym roku program został doceniony na arenie międzynarodowej przez League of American Communications Professionals w kategorii Best Community Relations Program. Wcześniejsze edycje zostały docenione m.in. w VIII edycji Raportu Społeczna Odpowiedzialność Biznesu przygotowanej przez Gazetę Finansową oraz w 9. i 11. Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Program Tesco dla Szkół otrzymał także prestiżową nagrodę międzynarodową – statuetkę Stevie Award, przyznaną w ramach 2011 International Business Awards.

O Tesco Polska:
Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych działającą na polskim rynku. Szyldem Tesco opatrzonych jest ponad 450 sklepów, do których należą zarówno hipermarkety, jak i małe osiedlowe supermarkety. Tesco zatrudnia w Polsce prawie 30 000 pracowników i aktywnie przyczynia się do gospodarczego rozwoju regionów inwestując w lokalne produkty i dostawców. Firma ceni sobie wysoko dobre relacje z lokalnymi społecznościami. W celu ich aktywizacji zorganizowała już kilkaset akcji dla swoich sąsiadów, takich jak festyny ekologiczne i festiwale recyklingu, zbiórki żywności i środków czystości dla powodzian oraz akcje wparcia dla lokalnych organizacji.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na olsztyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto