Press Serwis Monitoring Mediów wyliczył, że Ostróda zarobiła ponad pół miliona złotych za materiały prasowe, które ukazały się na temat miasta w mediach. Taką kwotę miasto musiałoby wydać na reklamę, gdyby wykupiło powierzchnię reklamową, jaką zajęły poświęcone Ostródzie artykuły.
Wyniki pochodzą z raportu przedstawionego w Warszawie przez Press Serwis. Obejmuje on monitoring mediów za pierwsze półrocze 2010 roku. Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu Press Serwis analizując jego wyniki podkreślił, że obraz Ostródy w związku z przygotowaniami do EURO 2012 jest niezwykle korzystny.
Informacje o Ostródzie dotarły do 180 milionów odbiorców. Najbardziej jednak jest istotny zasięg tych wiadomości, biorąc pod uwagę powtarzalność czytelników oraz internautów sięgających po artykuły na temat przygotowań, oferty, a także ostródzkich inwestycji.
To właśnie te dane miały, między innymi znaczący wpływ na decyzje reprezentacji narodowych. Według najnowszych informacji Ostródą interesują się mistrzowie świata – reprezentacja Hiszpanii.
źródło: http://ostroda.wm.pl
Wspaniałe show Harlem Globetrotters w Tauron Arenie Kraków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?