MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Prowadzę - jestem trzeźwy

Redakcja
Źródło: Informacja prasowa
Źródło: Informacja prasowa
Sierpień jest już tradycyjnie w Polskim Kościele miesiącem trzeźwości. Organizatorzy kampanii społecznej „Prowadzę – jestem trzeźwy”, jak co roku, intensyfikują działania w tym okresie.

1 sierpnia ogólnopolskie telewizje TVN, TVP oraz telewizje lokalne rozpoczną emisje spotu „Trzeźwość bez granic”. Spot pokazuje kierowcę (w tej roli aktor Dariusz Niebudek), który podróżując przez różne europejskie miasta reprezentuje ponadnarodową wspólnotę trzeźwych kierowców. Spot, tak jak wszystkie poprzednie, koncentruje się na pozytywnych emocjach i wartościach, świadomym wyborze i odpowiedzialności za życie innych.

- Chcemy stworzyć wspólnotę kierowców różnych narodowości, którzy niezależnie od tego, czy są w Paryżu, Atenach czy w Warszawie, zawsze wierni są swojemu postanowieniu bycia trzeźwym za kierownicą – mówi ksiądz Piotr Brząkalik, Duszpasterz Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej – „Trzeźwość bez granic” oznacza również stan umysłu kierowcy, który decyduje się prowadzić samochód w 100% świadomie i odpowiedzialnie, bez alkoholu, narkotyków i dopalaczy we krwi.

Zgodnie ze słowami Krzysztofa Gmyrka, dyrektora Business Consulting, agencja ta, we współpracy z księdzem Brzakalikiem, przygotowuje międzynarodową odsłonę kampanii w państwach Unii Europejskiej. Temu służyła m.in. prezentacja kampanii w Madrycie podczas kongresu FEPE, przez Lecha Kaczonia, prezesa Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Blisko dwustu uczestników kongresu reprezentowało właścicieli nośników reklamy zewnętrznej z 29 różnych krajów.
- Pierwsze kontakty po prezentacji świadczą o możliwościach zaistnienia akcji „Prowadzę – jestem trzeźwy” w takich krajach, jak: Austria, Czechy, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, a nawet Republika Południowej Afryki i USA – relacjonuje Lech Kaczoń (więcej o kongresie na www.trzezwosc.pl ).

Największym sukcesem kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy” są towarzyszące jej zaufanie i odzew społeczny, spontaniczne zaangażowanie ludzi z różnych środowisk i grup społecznych, którzy z własnej inicjatywy propagują hasła kampanii wśród rodziny, przyjaciół
i znajomych. Dowodem na to są tysiące maili od kierowców i członków ich rodzin, jakie do tej pory otrzymali organizatorzy kampanii.
Jej rozwój możliwy jest dzięki zaangażowaniu wielu darczyńców, partnerów i przyjaciół, wśród których najliczniejsze grupy stanowią z jednej strony urzędy miast i gmin, a z drugiej, właściciele nośników reklamowych, którzy udostępniają czas emisyjny oraz powierzchnie ekspozycyjne dla kampanii. Patronat nad kampanią objął m.in. Metropolita Katowicki Ks. Arcybiskup Damian Zimoń.

Kampanię, dzięki życzliwości wielu Partnerów z całej Polski, prowadzą ksiądz Piotr Brząkalik, Duszpasterz Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej i firma Business Consulting z Katowic.

Źródło: Informacja prasowa

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Tragiczne zdarzenie na Majorce - są zabici i ranni

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na olsztyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto